15 Şubat 2010 Pazartesi

BİR SEVGİLİLER GÜNÜ ERTESİ DAHA.. :)

Evett bir sevgililer günü ertesi daha yaşadık ve bitti.İyisiyle kötüsüyle,sevgilisiyle,sevgisizce atlatılan büyük anlamlar yüklenen sevgililer günü..
Bu yazıyı okuduktan sonra bana kızanlar olacak biliyorum ancak,sevgililer günü denilen şu özel gün ancak benim için küçük bir kızken önemliydi yaa :)Yaş ilerledikçe çokta önemli olmadığını anladım, maşallah diyerek söylemeliyim ki çok tatlı bir sevgilim var ve bize her gün sevgililer günü..Öyle bir sektör öyle bir günkü bugün uğruna facebooklarda bile bir sürü gruplar oluşturuluyor.. Sevgilisi olmayanlar her günden farklı bir günmüş gibi o gün daha da bunalımdan bunalımlara koşuyor ne yapacaklarını şaşırıyor.. Aranızda senin tuzun kuru tabi diyenler mutlaka olacaktır ancak bizimde yalnız geçirdiğimiz sevgililer günü , hatta yalnız geçirdiğimiz çok zamanlar, çok yıllar oldu. Nedir yani bu sevgililer günü? Kadınların hediye almaktan çok hoşlandıkları herkes tarafından bilinen ve asla inkar edilemeyen bir gerçek.Hangimiz vitrinlere bakarken içimizden keşke sevgililer gününde bana hediye olarak sevgilim aşkım, bitanem ,böcüşüm, cicişim, şekerim, artık nasıl sesleniyorsak sevgilimize ,bunu bana alsa diye geçirmiyoruz ki.. Bütün bunlar yerine hediyeleşme günü falan olsa :) Hatta her ayın onaltısı olsun o günde hani herkes harçlıklarını maaşlarını alsın.. :) Güzel olmazmıydı??? Konu nereden nereye geldi ya asıl ne yazıcaktım onu bile unuttum ben en iyisi kısa notlar halinde yazıyım bunları ;
Sevgililer günü olması saçma çünkü ;
-Kadınlar o gün ne kadar hatırlanmaktan hoşlansalar da sadece o gün aldıkları hediyeler onlara yetmiyor hergün hatırlanmak önemsenmek istiyorlar :)
-Kadınların hediye anlayışı, bazılarının ki pahalı hediyeler olsa da , aslında minicik süprizlerle sınırlı..Şöyle ki sevgiliye alınan bir buket papatya bile gönülleri fethetmekte..O yüzden gönülleri fethetmek için o kadar beklemeye gerek yok..Ayrıca yılda bir kere de ne??
Şimdilik aklıma gelenler bunlar..
Benim için sevgilimle benim için önemli olan tarihler daha kıymetli.. İlk tanıştığımız gün,Ailerlerle tanıştığımız gün.. gibi..
O yüzden sanırım benim sevgililer günü anlayışım herkesten çok daha farklı..
Yinede herkesin geçmiş sevgililer günü kutlu olsun :)
HERKESSS SEVSİN VE SEVİLSİN :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

haydii sende dök içini.. :)